.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیر کل پاسخگویی به شکایت استانداری مازندران؛
بيش از 150 هزار نامه مردم مازندران به رئيس جمهور
از این تعداد تاكنون 8 هزار و 500 نامه اسکن شده که 7 هزار و 500 نامه در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت ثبت شد .
بيش از 150 هزار نامه مردم مازندران به رئيس جمهور

مردم مازندران در دور سوم سفر هیئت دولت استان 150 هزار و 250 نامه به رئیس جمهور دادند

مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت استانداری مازندران به خبرنگار شمال نيوز گفت : از این تعداد تاكنون 8 هزار و 500 نامه اسکن شده که 7 هزار و 500 نامه در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت ثبت شد .
واحدی با اشاره به اینکه بیشتر این نامه ها در خصوص وام خود اشتغالی ،کمک بلاعوض ، اشتغال ، پیشنهاد، شکایات ،ابراز احساسات و قدردانی بوده افزود : با دسته بندی نامه ها برای 30 دستگاه اجرایی صندوق مهر امام رضا (ع) کمیته امداد امام خمینی (ره) ، بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران بیشترین نامه را به خود اختصاص دادند .
او تصریح کرد در خواستهای اشتغال به اداره تعاون و سازمان کار ،درخواست های وام به اقتصاد و دارایی و برخی از بانکها و نامه های کمک مالی به کمیته امداد ، بنیاد شهید و بهزیستی داده می شود .
مسئول سامانه سامد با اشاره به اینکه همه نامه ها در استان بررسی و پاسخ داده و نامه های که نیاز به دستور مقامات کشوری داشته باشد به تهران ارسال می شود افزود نامه های افراد غیر پوشش نهادهای حمایتی نیز پس از پالایش به کمیته تحقیق شهرستانها داده و با توجه به وضعیت معیشت افراد بررسی و میزان کمک مشخص شود .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

امید 22 آذر 1389
راستی استانی که بالغ بر 2000ملیارد تومان فقط از محل بنگاه زودبازده در یک دوره 4 ساله تسهیلات پرداخت کرده . باز این همه درخواست اشتغال برای چیه؟ این پولها کجا رفته؟ البته این رقم غیر از تسهیلات صندوق حمایت از فرصتهای شغلی خاتمی و مهر احمدی نژاد و وجوه اداره شده است که بالغ بر 5000 میلیارد تومان می باشد. تزریق این همه وجه نقد مساوی افزایش تورم!اگر کار کارشناسی میشد با این رقم چندا کارخانه میتوانستیم بزنیم وشغل پایدار ایجاد بکنیم ؟
نا شناس 23 آذر 1389
مديري كه عكس را دوست دارد.
مجتبی 23 آذر 1389
مخلصیم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.049 seconds.